Pelnia Ksiezyca i Twoja Historia

Opowiem Ci Twoja Historie ….Chodz do mnie i usiadz spokojnie…Zamknij oczy i wypowiedz swoje Imie. To wystarczy….abym mogla przeniesc sie do Twojego Swiata, Zycia, Mysli….To wystarczy …abym mogla wejsc tam i zobaczyc co czujesz, co myslisz i 29_03_2014jak Zyjesz….To wystarczy abym…. zobaczyla Twoja Historie do momentu Naszego spotkania ….i potem Twoja dalsza Historie juz PO rozmowie ze mna .Opowiem Ci Twoja Historie…..Wiele musi sie zdarzyc ,abys musiala zaczac na nowo marzyc…Wiele musisz przejsc Dni, aby trafic na TEN wlasciwy….Jednak nie martw sie ,bo wszystko „po cos” jest….Niewidzialny Most miedzy Toba i Mna….Mysli, slowa, energia miesza sie…..Czujesz moja Sile , Moc i slyszysz moj glos, energia krazy i splata sie wciaz……Twoja Historia jest …bedzie juz inna….Teraz juz WIESZ dokad zmierzac chcesz ! Teraz juz wiesz, ze nie wszystko tak straszne jest ! Teraz juz wiesz, ze 2009wszystko mozesz miec ! Teraz nie masz obaw i smutkow bo Twoje Serce juz sie uwolnilo z metalowych butkow…..Twoja Historia bedzie piekna i tylko Twoja :). Od Ciebie zalezy jak ja napiszesz….

Jesli chcesz to opiwiem Ci Twoja Historie. Zadzwon do mnie 708 788 222 .Na Magicznej Linii bede od godz. 11.00 do poznych godzin wieczornych :)

 

Mowicie, ze ja nie mowie z kart jak wszyscy /wszystkie inne tarocistki, wrozki, ze ja opowiadam historie o danym Czlowieku. Tak mowiliscie rowniez w moich programach telewizjnych :). Tak , Opowiadam Historie Osoby.

 

Dzisiaj jest Pelnia Ksiezyca . Jak mowila moja Babcia :”gdy jest Pelnia to wszystko z kart sie spelnia „.Karty tarota pokazuja wiecej i pelniej. Sa bardziej przychylne. Pelnia bedzie 50trwala jeszcze w piatek i sobote. Warto w ten czas dotknac Magii przez rozmowe ze mna i moimi kartami. Osoby, ktore maja ode mnie bransoletki, talizmany, amulety prosze o wystawienie tych przedmiotow na Swiatlo Ksiezyca aby je naenergetyzowac :).

Pozdrawiam cieplo! Wasza Agga Soyala

rozmowa

Witam serdecznie :). Z uwagi na awarie po stronie operatora sieci telefonicznej nie moge byc dzisiaj dluzej zalogowana dla Was. Nie chce abyscie tracili swoje pieniazki nie slyszac mnie ….. Problem z Linia telefoniczna zostal zgloszony i dzisiaj poznym wieczorem lub najpozniej jutro w dzien usterka zostanie naprawiona. Do uslyszenia ! Wasza Agga Soyala

:)

Moi Widzowie/Fani :) .Z uwagi na wyklady , ktore prowadze od dzisiaj i jutro (wtorek /sroda 04.03) dla Polonii niemieckiej, nie moglam byc dzisiaj zalogowana na swojej Magicznej Linii tel.708 788 222. Jutro (sroda 04.03) nie wiem czy zdaze sie zalogowac….Bardzo przepraszam za ta niedoskonalosc :( .Od czwartku 05.03 bede zalogowana juz normalnie : od 10.00 do 19.00 godziny :). Wpisy czytam i dziekuje :) :) :) :) :) :)

Wasza Agga Soyala 

DSC_2522_

Tuz tuz….

Witam serdecznie :) Drodzy Panstwo wlasnie rozpoczal sie ostatni Dzien lutego 2015 Roku. Jest to doskonaly czas aby dotknac Magii przez rozmowe ze mna i moimi Kartami nowe5Tarota . Juz niebawem nastapi wiosna , ale w jakich rytmach /energiach w nia wejdziemy zalezy tylko od Nas. Jesli czujesz sie zagubiona, nie wiesz jak wyjsc z trudnej sytuacji badz jaka decyzje podjac w danej sferze Zycia …..Nie zwlekaj , tylko juz dzis lub w najblizszych Dniach rozwiej swoje watpliwosci i uzyskaj prawdziwa i konkretna odpowiedz od moich kart. Przez rozmowe ( o czym wielokrotnie mowilam w moich programach telewizyjnych ) tworzy sie miedzy Nami pewnego rodzaju most energetyczny przez ktory naplywa do Was Rozowa Energia. Warto zabrac ja ze soba do swojego Zycia aby wiosne przywitac radosnie. Jaki poczatek wiosny takie najblizsze miesiace. Juz teraz powiedz :STOP dla klamstwa, samotnosci, biedzie, chorobom. Wiem, ze i TY mozesz byc Szczesliwa i spelniona .Bardzo se ciesze gdy powracacie do mnie i opowiadacie jak rozmowa ze mna odmienila Wasze Zycie :).

 

Karta Dnia 28.02

Rycerz Denarow :Jest to dobry Dzien na dokonywanie planow, poniewaz bedziesz bardziej rycerz monetskupiony i konsekwentny w swoich dzialaniach.Jesli masz plany odnosnie Milosci to sie nie obawiaj beda realistyczne i zgodne z Twoim sumieniem. Odnosnie finansow przeanalizuj jeszcze raz wszystko bardzo dokladnie bo moga byc bledy we wczesniejszych wyliczeniach.

Na Magicznej Linii bede dostepna z przerwami przez wiekszosc Dnia do poznego wieczora. Tel.708 788 222.

Pozdrawiam wesolo ! Wasza Agga Soyala

Podziekowania plus Karta Dnia

Witam serdecznie  :) Bardzo dziekuje za ogrom przefajnych wpisow i za to, ze tak pieknie do mnie dzwonicie :) . Dzisiaj uslyszalam :” Pani Aggo do Pani to sie dodzwonic to jak do Prezydenta ” :) .Rozesmialam sie gdy to uslyszalam. Nie jestem Prezydentem i nie chce Nim byc ;) . Przyznaje, ze sa do mnie kolejki , ale kazdy kto ma odrobine cierpliwosci na pewno sie dodzwoni. Najlepiej wybierac numer telefonu 708 788 222 gdy jest informacja na moim blogu (w prawym gornym rogu ) „wolna” i „zajeta” . Przy opcji „zajeta” gdy wybierzesz numer telefonu „wstrzelisz ” sie zanim wyswietlana informacja o dostepnosci sie zmieni. Oplata za polaczenie pobierana jest dopiero wtedy gdy sie uslyszymy. Ciesze sie, ze u niektorych osob wrecz blyskawicznie porada sie sprawdza o czym piszecie na blogu :). Tym, ktorzy jeszcze troszke musza poczekac ze spelnieniem przepowiedni przesylam Rozowa Energie aby mieli cierpliwosc. Los wie co robi i przygotowuje te osoby pod kazdym wzgledem na to co ma sie zadziac z przepowiedni.

 

Przypominam, ze dzisiaj (26.02) jest ostatni Dzien na to aby zapisac sie na zlotaRytual Pieniezny Wayanet. Sa jeszcze jedynie dwa wolne miejsca.

 

 

 

 

Karta Dnia 26.02.2015:

CESARZOWA: dziesiejszy Dzien bedzie Cie sklanial do wyjatkowej opiekunczosci i wrazliwosci. Bedziesz bardziej zmyslowa, piekna i ponetna co zauwazy Twoje otoczenie. Wdziek i piekno , ktore roztoczysz wokol cesarzowasiebie bedzie emanowalo na wszystkich, ktorzy znajda sie w zasiegu Twojej reki .Przy tym uroczym nastawieniu i Energii poczujesz sie silna i zdecydowana i nic juz nie stanie na przeszkodzie odnosnie Milosci. wez Los w swoje rece i nie obawiaj sie. Sprawy finansowe zalatwiaj z rozmyslem ale i lekkoscia. Jesli nie chcesz zajsc w nieplanowana ciaze uzyj odpowiednich zabezpieczen ;)

 

Na Magicznej Linii bede dostepna od godzin poludniowych do poznych godzin nocnych. Tel. 708 788 222.

 

Pozdrawiam cieplo ! Wasza Agga Soyala

Karta Dnia

Witam serdecznie :) U mnie za oknem piekne Sloneczko z odrobinka mrozu :).Jaka pogoda jest u Was??

Karta Dnia na 25.02.2015:

sprawiedliwoscMOC:Dzien bedzie dosc energiczny . Bedziesz miala wiele sil aby pozalatwiac wszystkie sprawy urzedowe. Twoje zdecydowanie i niezwykla umiejetnosc przekonywania bedzie pomocna w kazdej dziedzinie Zycia. Jest to bardzo dobry czas na wyzwolenie sie od problemow i nieporozumien. Badz odwazna i pewna siebie a to, czego sie podejmiesz bedzie mialo pozytywne skutki na przyszlosc. Jesli Jestes osoba zagubiona w uczuciach….ten Dzien pokaze Ci, ze milosc zwycieza.

Przypominam, ze sa jeszcze wolne miejsca na Rytual Pieniezny Wayanet :)

 

przypomnienie

Na Magicznej linii bede od godzin poludniowych do poznych godzin nocnych. tel.708 788 222. Milego Dnia zycze ! Wasza Agga Soyala :)

Rytualy …jak dzialaja i Karta Dnia

Witam serdecznie :) Rytualy…..jak dzialaja ? Otoz roznie….na pewno po danym Rytuale ( w zaleznosci jaki wybierzesz ) mozesz czuc mdlosci, mozesz czesciej biegac do toalety, byc senna , miec bole glowy itp. Takie 1 dolegliwosci sa zazwyczaj w pierwszych kilku Dniach a potem ustepuja. U roznych osob wyglada to inaczej poniewaz kazda osoba jest inna i ma inne pole energetyczne, ktore podczas Rytualu zmienia sie. Nastepnie sa widoczne zmiany w Zyciu danej osoby : moga to byc jakies znaki w Dniu codziennym :jak dostrzeganie wyrazniejszych kolorow,wyostrzenie smaku i wechu , Radosc i uczucie spelnienia . Trwa to od kilku dni do kilkunastu. Nastepny etap to zauwazenie zmian TYCH oczekiwanych odnosnie Nas samych ale i ze strony osob, ktore sa dla Nas wazne, az w koncu nastepuje spelnienie. Trudno tu mowic w jakim czasie TO zadziala u Ciebie bo to ustalam indywidualnie dla kazdej osoby. Generalnie jest to czas od 2 dni do nawet 10 tygodni i znowu wszystko zalezy od wybranego przez Ciebie typu Rytualu. I tutaj przypomniala mi sie historia ( dosc swieza ) gdy wykonywalam Rytual dla pewnej Pani…..Po zabiegu Kobieta ta , zadzwonila do mnie i spytala :” Pani Aggo jak przebiegl Rytual , co Pani czula, co widziala?” Hmm…..zastanowilam sie chwilke :” Widzialam Pania za szyba, byla Pani jakby za duza , ogromna wrecz szyba….” (o innych doznaniach i widzeniach nie napisze )…..Kobieta przyjela do wiadomosci i dalej toczyla sie rozmowa. Po kilku dniach ta sama osoba zadzwonila do mnie i mowi :” Pani Aggo jest Pani niesamowita…..az sie przestraszylam-opowiada – wyobrazi sobie Pani , ze dzisiaj stojac w moim mieszkaniu doznalam szoku zwiazanego z Pania…az mnie dreszcze przeszly…..Wie Pani jak wyglada duze balkonowe okno ? Stalam w pokoju gdy wlasnie to okno, ta SZYBA …ta wielka SZYBA pekla ! Nic nie zrobilam…bylam w pokoju a ta SZYBA , ta ogromna szyba pekla !” Drodzy Panstwo peknieta, ogromna szyba u tej Pani , ktora widzialam podczas wykonywania dla Niej Rytualu byla symbolem odciecia sie od ograniczen i skamienialosci, ktore ta Kobieta miala w sobie a takze w swoim Zyciu. Ta SZYBA odgradzala ta Kobiete od tego co bylo dla Niej najwazniejsze.  Mur zostal zniszczony i nie chodzi mi teraz o okna  bo tych akurat szkoda :). Rytualy, ktore dla Was wykonuje sa skuteczne co sami potwierdzacie od wielu lat. Sa zgodne z zasadami Bialej Magii i sa ze Zlotego Skarbca mojej Babci. Odnosnie Rytualow, to pragne zaznaczyc, ze sa jeszcze wolne miejsca na Rytual Pieniezny Wayanet. Kolejna szansa na taki Rytual dopiero za rok.

7

Karta Dnia na 24.02.2015 :

7 MIECZY : Dzien troche chaotyczny. Nie bedziesz wiedziala co ze soba zrobic i tak naprawde jesli masz do zalatwienia jakis sprawy urzedowe to lepiej przeloz je na inny Dzien. Bedziesz czula sie osamotniona w swoich dzialaniach odnosnie kazdej sfery Zycia. Nie jest to dobry czas dla biznesow i lokat bankowych , na branie pozyczek i kredytow, poniewaz Twoje niezdecydowanie przyniesie Ci smutek. W sprawach milosnych nic szczegolnego sie nie zdarzy czym bedziesz troche rozczarowana. Nie martw sie ! Przeczekaj do srody :).

 

Na Magicznej Linii bede od godzin poludniowych do poznych godzin nocnych .Tel .708 788 222.

Pozdrawiam cieplo!

Wasza Agga Soyala

Rytuał pienieżny Wayanet

_nWitam serdecznie :) Rowno za miesiac rozpocznie sie Wiosna. Czas zmian i wzrostu nie tylko w przyrodzie, ale rowniez bedzie to czas wzrostu w Nas samych. Otworz sie na to co ofiaruje Ci Wszechswiat, otworz sie na obfitosc pod kazdym wzgledem. Te cztery tygodnie, ktore zostaly do Wiosny sa bardzo mocne pod wzgledem energetycznym. Energia Zimy jest teraz jak lodowiec: silna, twarda, mocna i nie zachwiana. Wykorzystaj ja w swoim Zyciu przez dotkniecie Magii .Przez rozmowe ze mna i moimi kartami zaopatrzysz sie w sile aby juz wiosna byc spokojna i pewna , ze nic dobrego Cie nie ominie.

Warto tez skorzystac z bardzo silnego Rytualu Pienieznego Wayanet, ktory przyciaga pieniadze, bogactwo materialne, pomaga uzyskac pozadana kwote pieniedzy, otwiera na dobrze platna prace, stabilizuje przeplyw gotowki, wspiera w wygranych w gry liczbowe. Rytual Pieniezny Wayanet wykonuje jedynie raz w roku w porze przedwiosennej .Pragne zaznaczyc, ze nie kazda osoba nadaje sie do tego Rytualu, poniewaz kazdy ma inne energie i kazdy znajduje sie na innym poziomie finansowym oraz energetycznym. Sprawdz czy kwalifikujesz sie na ten Rytual. Jesli chcesz miec wieksze pieniadze, zarobki , chcesz miec otwarta droge na przyplyw pieniedzy to moze wlasnie dla Ciebie jest Rytual Pieniezny Wayanet.

Zapytaj i zapisz sie juz dzisiaj. Zgloszenia i zapisy na Rytual do 26.02. Natomiast Rytual zostanie wykonany 28.02. Nie przegap tej szansy na wieksze pieniadze bo kolejna tak wielka szansa dopiero za Rok !

Na Magicznej Linii jestem dostepna do poznych godzin wieczornych :) Tel.708 788 222.

Pozdrawiam cieplo! Wasza Agga Soyala 

Magia Gwiazd

Witam serdecznie :) Wczoraj wieczorem bedac na spacerze jak zwykle spojrzalam w Niebo. Gwiazdy byly przepiekne. Stwierdzillam, ze niby wszyscy od czasu do czasu patrza w Gwiazdy….odszukuja jakies znaki, DSC_2533_symbole , ale nie kazdy wie jak sobie powrozyc z nocnego Nieba. Otoz, nalezy usiasc na zewnatrz ( moze byc tez na balkonie ) i zamknac oczy.Oddech niech bedzie gleboki, odprezajacy .Wycisz umysl i cala siebie. Skoncentruj sie na swojej Gwiezdzie Mocy ( jest to Gwiazda, ktora nalezy wybrac jako nosnik swojej energii, nie nalezy wybierac Gwiazd , ktore nie migoca i nie mrugaja , poniewaz takie  Gwiazdy sa przewaznie planetami.). Jak juz wpatrujesz sie w swoja Gwiazde co najmniej 3 minuty przenies wzrok na cale Niebo. Patrz na rejony, ktore nie sa Ci znane a nastepnie pomysl o swoim pytaniu .Patrz w Niebo i skoncentruj sie na nim. W Gwiazdach ukryty jest wzor widoczny tylko dla Ciebie. Wzor ten zawiera w sobie odpowiedz na Twoje pytanie. Przyjrzyj sie mu i zapamietaj. Sprobuj zrozumiec, dostrzec jaki to obraz. Skojarzenie, ktore Ci sie nasunie na mysl jest odpowiedzia. Mysle, ze wiekszosc z Was patrzy w Niebo i rozpoznaje pewne symbole , ale ten wlasciwy , ten z odpowiedzia jest czyms szczegolnym. Wiosna coraz blizej , jest coraz cieplej ……wiec warto wykorzystac wieczory czy noce na Magie Gwiazd.

Jesli nie wiesz co oznacza dany gwiezdny wzor, chcesz uzyskac odpowiedz na swojej najwazniejsze pytanie, chcesz wiedziec jakie bedzie dla Ciebie miesiac luty i marzec ? Zapytaj juz dzis!

 

Na swojej Magicznej Linii jestem dzisiaj dostepna do poznych godzin wieczornych. tel.708 788 222.

 

Pozdrawiam cieplo! Wasza Agga Soyala